Zapraszam także tutaj:

poniedziałek, 1 września 2014

Złoto i brąz. Proste zdobienie z Wibo

Dawno nie było wpisów o paznokciach. Ostatnio rzadziej je malowałam, ale teraz coraz częściej sięgam po lakiery - ich zbiór jest ciągle dość duży i przydałoby się je jakoś systematycznie zużywać.

Moje paznokcie są w kondycji niezmiennej, czyli ciągle dość dobrej, co mnie cieszy :)

Bazowym kolorem jest brązowy lakier Wibo Express Growth, a dodatkowo paznokcie palca serdecznego oraz kciuka są pokryte matowym top coatem ze złotym brokatem (Wibo Wow Effect Matte Glitters). 

Jeśli chodzi o pierwszy lakier, to używam go już dość długo i jest to jeden z tych, które chciałabym szybko wykończyć - nieco już zgęstniał i maluje się nim coraz trudniej. Top natomiast kupiłam niedawno, można za jego pomocą uzyskać ciekawy efekt, jednak nie do końca odpowiada mi to, że jest on matowy (lepiej wyglądałby błyszczący - wiem, mogę użyć dodatkowo bezbarwnego lakieru) i denerwuje mnie jeszcze to, że brokatowe drobinki nabierają się nierównomiernie i trudno uzyskać podobne "natężenie" brokatu na wszystkich paznokciach. Poza tym jestem zadowolona.



Tak więc, staram się nie kupować nowych lakierów, ale nie jest to łatwe :P
A jak się mają Wasze paznokcie?

1 komentarz:

  1. Ja też staram się już nie kupować lakierów, ale ciężko jest...oj ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...